Ishonch telefoni : 1097 Kirish

Rahbariyat

IMG

O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktori

Pulatov Farrux Jaxongirovich

  • Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi (keyingi o‘rinlarda – Agentlik) faoliyatiga umumiy rahbarlik qiladi va ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish, geodeziya va kartografiya, davlat kadastrlarini yuritish, yerlarning hisobini yuritish hamda davlat yer, kadastr va geodeziya nazorati sohasida O‘zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi va qonunlari, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya qilinishini mas'ul hisoblanadi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasining qarorlari, Davlat soliq qo‘mitasining qarorlari va boshqa qonun hujjatlari bilan Agentlikka yuklangan vazifalar va funksiyalarning bajarilishini tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi qarorlari bilan tasdiqlangan Agentlik faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha kompleks dasturlar va tadbirlarning bajarilish holatini tanqidiy va chuqur tahlil qilinishini nazorat qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri, uning o‘rinbosarlari va maslahatchilari, Davlat soliq qo‘mitasi raisining topshiriqlarini bajarilishini nazorat qiladi;
  • o‘z o‘rinbosarlari va Agentlikning boshqa mansabdor shaxslari vakolatlarini belgilash, ular o‘rtasida vazifalarni taqsimlash, Agentlik faoliyatining alohida uchastkalariga rahbarlik qilish uchun o‘z o‘rinbosarlari va boshqa mansabdor shaxslarning shaxsiy mas'uliyati darajasini belgilaydi;
  • Agentlik faoliyatini rejalashtirishni tashkil etish, ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish, geodeziya va kartografiya, davlat kadastrlarini yuritish, yerlarning hisobini yuritish hamda davlat yer, kadastr va geodeziya nazorati sohalarini rivojlantirish tendensiyalaridan kelib chiqib Agentlik va o‘z o‘rinbosarlarining har choraklik ish rejalarini tasdiqlash va ularning bajarilishi nazorat qiladi;
  • Agentlik va uning tizimidagi tashkilotlarning xodimlarini tizimli ravishda qayta tayyorlashni va ularning malakasini oshirilishini tashkil qiladi;
  • Agentlikda kadrlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish, ularning samarali faoliyati uchun zarur shart-sharoitlar yaratish, Agentlikning kadrlar zaxirasini shakllantirilishini tashkil qiladi;
  • o‘z o‘rinbosarlarining faoliyati natijadorligi va samaradorligini tizimli ravishda tanqidiy o‘rganish, ularning shaxsiy hisobotlarini eshitish, hisobotlar yakunlari bo‘yicha zarur choralar belgilaydi;
  • Agentlikning hududiy va tarkibiy bo‘linmalari rahbarlari faoliyatini muvofiqlashtiradi va nazorat qiladi;
  • Agentlik xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish masalalarini hal qiladi, o‘z o‘rinbosarlarini va     Agentlikning boshqa mansabdor shaxslarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimida qolishi maqsadga muvofiqligiga doir masalalarni ko‘rib chiqadi va takliflar kiritadi, ularning shaxsiy mas'uliyatini oshirishga doir tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  • Agentlik xodimlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining 2016-yil 2-martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Agentlik xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya etilishini tashkil qiladi;
  • “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining Qonuni talablariga muvofiq Agentlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek, huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etishni tashkil qiladi;
  • Agentlik ishini tashkil etishning zamonaviy shakllari joriy etilishini tashkil qiladi;
  • jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishga doir samarali ishlarni tashkil etish, aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri va ochiq muloqotni yo‘lga qo‘yish, “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasining Qonunida belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslar vakillarini muntazam ravishda shaxsan qabul qiladi, shu jumladan, joylarga borib qabul qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlikni, ularning faoliyatida Agentlik xodimlari va rahbarlarining faol ishtirok etishini tashkil etish, jismoniy va yuridik shaxslarning O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Virtual qabulxonasi hamda O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining Tadbirkorlar murojaatlarini ko‘rib chiqish qabulxonalaridan tushgan murojaatlari o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqilishini tashkil qiladi;
  • Agentlik tarkibiy bo‘linmalari to‘g‘risidagi nizomni, lavozim yo‘riqnomalari, hududiy boshqarmalar, shuningdek, idoraviy mansub tashkilotlarning nizom va ustavlarini hamda Agentlikning boshqa lokal hujjatlarini belgilangan tartibda tasdiqlaydi;
  • Agentlik va uning hududiy boshqarmalari hamda idoraviy mansub tashkilotlari mansabdor shaxslari va xodimlari bajarishi majburiy bo‘lgan buyruqlar, qarorlar, farmoyishlar chiqaradi va ko‘rsatmalar beradi, shuningdek, ularning ijrosini belgilangan tartibda nazorat qiladi;
  • Agentlik va uning tashkiliy tuzilmasiga kiruvchi tashkilotlarda buxgalteriya sohasidagi faoliyatini muvofiqlashtirib umumiy rahbarlik qiladi va buxgalteriya hisobi va hisobotini tashkil etilishini nazorat qiladi;
  • Agentlikning idoraviy mansub tashkilotlari tomonidan qonun hujjatlarini buzgan holda qabul qilingan buyruqlari va qarorlarini (ko‘rsatmalarini) bekor qiladi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish, geodeziya, kartografiya va davlat kadastrlarini yuritish sohasida xalqaro hamkorlikni kengaytirishni tashkil qilish;
  • Agentlik faoliyatiga oid sohalarda xalqaro va hukumatlararo aloqalarni kengaytirish va mustahkamlash, xorijiy investisiyalar va grantlarni jalb etish bo‘yicha xalqaro tadbirlarda ishtirok etadi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish, geodeziya, kartografiya va davlat kadastrlarini yuritish sohasida kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish ishlarini tashkil qiladi.

 

MAʼLUMOTNOMA

Pulatov Farrux Jaxongirovich 1979-yil Farg‘ona viloyatida tug‘ilgan.

2001-yilda Farg‘ona politexnika instituti, 2010-yil Toshkent davlat yuridik

institutini tamomlagan.

F.Pulatov mehnat faoliyatini 2001-yilda Farg‘ona viloyati prokuraturasi

huzuridagi Soliq va valyutaga oid jinoyatlarga qarshi kurashish boshqarmasi

bo‘limi katta inspektori sifatida boshlagan.

2004 - 2018-yillarda huquqni muhofaza qilish organlarida turli lavozimlarda ishlagan.

2018-yildan 2022-yilgacha «O‘zdonmahsulot» aksiyadorlik kompaniyasi

boshqaruv raisi lavozimida faoliyat yuritgan.

2022-yildan O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi

Kadastr agentligi direktori lavozimida ishlab kelmoqda.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining birinchi o‘rinbosari

Allaberganov Atabek Validjanovich

  •  Agentlik tomonidan ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarning davlat ro‘yxatidan o‘tkazilishini ta'minlashga va yer uchastkalarining o‘zboshimchalik bilan egallab olinishiga yo‘l qo‘ymaslikka qaratilgan samarali yer nazoratini, Davlat kadastrlarini yuritish tartiblariga rioya qilinishini ta'minlashga qaratilgan samarali kadastr nazoratini hamda davlat geodeziya nazoratini amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  •  Agentlik faoliyatiga bog‘liq normativ-huquqiy hujjatlarini takomillashtirilishi, yer va kadastr shuningdek, geodeziya nazoratining amalga oshirilishi va zamonaviy uslublari joriy etilishi, Agentlik faoliyati iqtisodiy tahlili va strategik rivojlantirish yo‘nalishlari, soliq organlari bilan ishlarni muvofiqlashtirish va marsheyderlik xizmati hamda ma'muriy amaliyotini takomillashtirishga doir takliflarni ishlab chiqilishini tashkil etadi;
  • jismoniy va yuridik shaxslarning yer qonunchiligi va davlat kadastrlarini yuritish sohasida huquqiy madaniyatini oshirish bo‘yicha ishlarni amalga oshiriradi va nazorat qiladi;
  • Yer qonunchiligi va davlat kadastrlarini yuritish tartibini buzishga oid huquqbuzarliklar profilaktikasini amalga oshirilishi, shu jumladan ularning sodir etilishi sabablarini aniqlanishi va bartaraf etilishini tashkil qiladi;
  • Agentlikning faoliyatiga doir iqtisodiy tahlil amalga oshirilishini ta'minlaydi va tahlil asosida Agentlikni kompleks rivojlantirish strategiyasini ishlab chiqilishini tashkil qiladi;
  • Agentlik tarkibiy tuzilmalari tomonidan davlat dasturlarida belgilangan vazifa va topshiriqlardan kelib chiqib har bir yo‘nalish bo‘yicha strategiyani ishlab chiqilishi va uning amalga oshirilishini tashkil qiladi; 
  • Agentlik faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini o‘rnatilgan tartibda ishlab chiqilishi tashkil etadi;
  • Agentlik faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini markaziy apparat tarkibiy tuzilmalari tomonidan belgilangan tartibda ishlab chiqilishini, manfaatdor vazirlik va idoralar bilan kelishuvidan va Adliya vazirligidan huquqiy ekspertizadan o‘tkazilishini hamda Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini tashkil etadi va nazorat qiladi;
  • Soliq solish maqsadlarida yer qa'ridan foydalanuvchilar tomonidan haqiqatda qazib olingan (ajratib olingan) foydali qazilmalar hajmining marksheyderlik ishlari Agentlik tizimidagi tashkilotlari tomonidan amalga oshirilishi ustidan nazoratni ta'minlaydi;
  • Agentlik hamda uning tizimiga kiruvchi tashkilotlarini belgilangan tartibda moliyalashtirilishi va moliya-xo‘jalik faoliyatlari yuritilishini tashkil qiladi va nazorat qiladi;
  • Asosiy vazifalari va yuklatilgan nazorat faoliyat yo‘nalishlari bo‘yicha jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini qabul qiladi hamda qonuniy ko‘rib chiqilishini ta'minlaydi;
  • Agentlik markaziy apparatining Yer va kadastr nazorati boshqarmasi, Iqtisodiy tahlil va strategik rivojlantirish boshqarmasi, Metodologiya boshqarmasi, Geodeziya nazorati boshqarmasi, Soliq organlari bilan ishlarni muvofiqlashtirish va marksheyderlik xizmati boshqarmasi va Ma'muriy amaliyot bo‘limlarining faoliyatini nazorat qiladi va ularning ishini muvofiqlashtiradi;
  • Davlat soliq qo‘mitasi raisi va Agentlik direktorining topshiriqlarini bajaradi.

 MA’LUMOTNOMA

Allaberganov Atabek Validjanovich 1977-yilda Xorazm viloyatida tug‘ilgan.

1999-yil Urganch davlat universitetini tamomlagan.

A.V.Allaberganov 2000-2010-yillarda Xorazm viloyati Urganch shahar davlat soliq inspeksiyasida

turli lavozimlarda faoliyat yuritgan.

2010-2018-yillarda Davlat soliq qo‘mitasida bo‘lim boshlig‘i, boshqarma boshlig‘i lavozimlarida ishlagan.

2018-2019-yillardan O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasida boshqarma katta prokurori

bo‘lib faoliyat yuritgan.

2019-yilda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Tadbirkorlik sub’ektlarining huquqlari va

qonuniy manfaatlarini himoya qilish bo‘yicha vakil devonida samarali mehnat qilgan.

2019-2020-yilda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi mas’ul xodimi bo‘lib ishlagan.

2020-yildan boshlab Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining birinchi o‘rinbosari

sifatida faoliyat yuritib kelmoqda.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining o‘rinbosari

Abdullaev To'lqin Mansurovich

  • Geodeziya va kartografiya sohasida yagona davlat siyosatini amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • Geodeziya va kartografiya faoliyati sohasidagi davlat dasturlarini ishlab chiqishlishini tashkil qiladi;
  • Davlat boshqaruvi organlarining, mahalliy davlat hokimiyati organlarining, xo‘jalik birlashmalarining, yuridik shaxslarning geodeziya va kartografiyaga oid ishlarni bajarish bilan bog‘liq faoliyatini muvofiqlashtiradi;
  • Geodeziya va kartografiya faoliyatini texnik jihatdan tartibga solish sohasida normativ hujjatlar loyihalarini ishlab chiqilishini tashkil qiladi;
  • Geodeziya va kartografiya faoliyati sohasida normativ-huquqiy hujjatlarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • Yer va kadastr, shuningdek davlat geodeziya nazoratiga oid huquqbuzarliklarning oldini olish, ularni aniqlash va bartaraf etish bo‘yicha kompleks tadbirlarni bajarishni tashkil qiladi;
  • Geodeziya va kartografiya faoliyatini amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan moddiy-texnika bazaga, asbob-uskunalarga va boshqa texnik vositalarga doir talablarni belgilash ishlarini tashkil qiladi;
  • Aerokosmik suratga olish, topografiya-geodeziya, kartografiyaga oid izlanishlar hamda tadqiqotlarni, yerlarni masofadan zondlash, geodinamik tadqiqotlar ma'lumotlari va materiallaridan foydalangan holda kartografik monitoringini amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  • Aerokosmik suratga olishga, topografiya-geodeziyaga, kartografiyaga oid va boshqa tekshiruvlarni hamda qidiruv ishlarini tashkil qiladi;
  • Aerokosmik suratlar va uchuvchisiz uchish apparatlaridan foydalangan holda yerlarni masofadan turib zondlashni, shuningdek, geodezik o‘lchov uskunalari yordamida yerlarni o‘rganishni tashkil qiladi;
  • Davlat geodeziya, nivelir, gravimetriya tarmoqlarining hamda geodezik zichlashtirish tarmoqlarining turlari va tarkibini, shuningdek, ularni yaratish tartibini belgilash ishlarini tashkil qiladi;
  • Davlat geodeziya, nivelir, gravimetriya tarmoqlarini, geodezik zichlashtirish tarmoqlarini yarati, rivojlantirish va ishlash holatida saqlab turish ishlarini tashkil qiladi;
  • Yerning kartografik monitoringini, uni masofadan turib zondlashni va geodinamik tadqiqotlarini amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  • Sun'iy yo‘ldosh navigasiya tizimlarining ishlashini ta'minlash uchun geodeziya va kartografiyaga doir materiallarni (ma'lumotlarni) yaratilishini tashkil qiladi;
  • Fazoviy ma'lumotlarning milliy infratuzilmasini yaratish, rivojlantirish va uning faoliyat ko‘rsatishini ta'minlaydi;
  • Davlat topografik xaritalari va rejalarini yangilash davriyligi normalarini belgilash ishlarini tashkil qiladi;
  • Davlat kadastrlarini yuritish uchun zarur bo‘lgan kartografiya materiallari bilan belgilangan tartibda ta'minlaydi;
  • Umumdavlat ahamiyatiga molik boshqa geografik axborot tizimlarini yaratish, rivojlantirish va yuritish ishlarini tashkil qiladi;
  • Umumgeografik, siyosiy-ma'muriy, ilmiy-ma'lumotga oid xaritalarni va boshqa mavzuli xaritalarni, shuningdek, tarmoqlararo ahamiyatga molik atlaslarni, kartografiya o‘quv qo‘llanmalarini yaratish hamda nashr etish ishlarini tashkil qiladi;
  • Geografik obyektlarning nomlarini belgilashni, me'yorlashtirishni, davlat ro‘yxatidan o‘tkazishni, ulardan foydalanishni va ularni saqlashni, shuningdek, Geografik obyektlar nomlarining davlat reestrini yuritishni amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • Ilmiy-tadqiqot, tajriba-konstruktorlik va tajriba-texnologik ishlarni bajarilishini tashkil qiladi;
  • Davlat boshqaruvi organlarini, xo‘jalik birlashmalarini, yuridik va jismoniy shaxslarni geodeziya, kartografiyaga doir materiallar (ma'lumotlar) bilan ta'minlash ishlarini tashkil qiladi;
  • Geodeziya, kartografiya va kadastrga oid ishlarni metrologik jihatdan ta'minlashni tashkil etadi;
  • Geodezik va kartografiya sohasida qo‘llaniladigan asbob-uskunalarni ta'mirlash, metrologik attestasiyaga tayyorlash, ularni qiyoslashni amalga oshirishni tashkil qiladi;
  • Texnik-o‘lchash vositalarini samarali joriy etishda asos bo‘luvchi metrologik ta'minotga oid qiyoslash va ta'mirlash ishlarini tashkil qiladi;
  • Vazirlar Mahkamasining topshirig‘iga ko‘ra O‘zbekiston Respublikasining ma'muriy-hududiy tuzilishi masalalariga doir hujjatlarni, shu jumladan, xaritalar va chegaralar chizig‘i tavsifini tayyorlash, chegaralar nuqtalari koordinatalarining katalogini tuzish ishlarini tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Davlat chegarasini (keyingi o‘rinlarda — Davlat chegarasi) delimitasiya, demarkasiya (redemarkasiya) qilish va uning o‘tish chizig‘ini tekshirish bo‘yicha chegaradosh davlatlar bilan muzokaralar jarayonida ishtirok etadi hamda ishlarni bajarish uchun zarur bo‘lgan geodeziya, kartografiya va gidrografiyaga oid ishlarni amalga oshirilishini tashkil qiladi, ular asosida materiallar (ma'lumotlar) tayyorlashni ta'minlaydi;
  • Davlat chegarasini delimitasiya, demarkasiya (redemarkasiya) qilish masalalari bo‘yicha aerokosmik suratlar, geodeziya ma'lumotlari, yerni masofadan zondlash, topografik, kartografik, gidrografik va boshqa materiallar bilan ta'minlash ishlarini tashkil qiladi;
  • Davlat chegarasi bilan bog‘liq arxiv materiallarini o‘rganishda ishtirok etadi;
  • Davlat chegarasini delimitasiya, demarkasiya (redemarkasiya) qilish masalalari bo‘yicha manfaatdor vazirliklar va idoralar bilan hamkorlik qiladi;
  • Davlat chegarasini delimitasiya, demarkasiya (redemarkasiya) qilish sohasidagi normativ-huquqiy hujjatlarni o‘z vakolatlari doirasida ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklar chegaralarini kelishib olish uchun xaritalar tayyorlashni tashkil qiladi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklarning davlat reestrini yuritish tartibini ishlab chiqish va tasdiqlash uchun Vazirlar Mahkamasiga taqdim etishni tashkil qiladi hamda uni yuritilishini ta'minlaydi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklarning navbatchi xaritalarini tayyorlash tartibini va ularga doir talablarni tasdiqlash hamda navbatchi xaritalarni yuritish ishlarini tashkil qiladi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklarning qo‘shni chegaralari ko‘rsatilgan xaritalarni kelishib olish uchun tayyorlash ishlarini tashkil qiladi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklarning chegaralarini joyida marza belgilari bilan belgilash bo‘yicha yer tuzish, geodeziya va kartografiya ishlarini bajarish ishlarini tashkil qiladi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklar chegaralarining nizoli uchastkalariga aniqlik kiritish bo‘yicha takliflarni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritadi;
  • Ma'muriy-hududiy birliklarning chegaralarini belgilash loyihalarini ishlab chiqilishini nazorat qiladi;
  • Kartografiya-geodeziya davlat kadastrini yuritishni ta'minlaydi;
  • Davlat kartografiya-geodeziya fondi shakllantirilishi va yuritilishini tashkil etadi;
  • Geodeziya va kartografiyaga oid ishlarning davlat hisobini yuritish ishlarini tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasining navbatchi ma'lumotnoma tarzidagi xaritasini yuritishni tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi hududida geodeziya koordinatalarining, balandliklarining, gravimetriya o‘lchovlarining yagona davlat tizimlarini hamda davlat topografik xaritalari va rejalarining masshtab qatorini belgilash masalalari bo‘yicha takliflarni Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta'minlaydi;
  • Umumdavlat ahamiyatiga molik geodeziya va kartografiyaga oid ishlar hamda maxsus (tarmoqqa oid) ahamiyatga molik ishlarni ro‘yxatga olishni amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  • Grafik, raqamli, fotosurat shaklidagi hamda boshqa shakllardagi davlat topografik xaritalari va rejalarini yaratish, yangilash hamda nashr etish ishlarini tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi hududida geodeziya punktlarining joylashish zichligi normalarini belgilash hamda ularning joylashgan yerini aniqlash ishlarini tashkil qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi hududida geodeziya punktlarining hisobini yuritilishini ta'minlaydi;
  • Agentlik markaziy apparatining Davlat chegarasinii demilitasiya va demarkasiya qilish boshqarmasi, Yerni masofadan turib zondlash, geodeziya va kartografiya boshqarmalarining, shuningdek Davlat kartografiya-geodeziya fondini, Respublika aerogeodeziya markazi hamda “Kartografiya” davlat ilmiy ishlab chiqarish korxonalarining faoliyatini nazorat qiladi va ularning ishini muvofiqlashtiradi;
  • Davlat soliq qo‘mitasi raisi va Agentlik direktorining topshiriqlarini bajaradi.

MAʼLUMOTNOMA

 Abdullayev To‘lqin Mansurovich 1961-yilda Samarqand viloyatida tug‘ilgan.

1988-yil Moskva geodeziya, aerofotosyomka va kartografiya muhandislari institutini 

muhandis-geodezist yo‘nalishini tamomlagan.

T.M.Abdullaev mehnat faoliyatini 1981-yil O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

huzuridagi Geodeziya, kartografiya va davlat kadastri bosh boshqarmasi Samarqand 

aerogeodeziya korxonasi texnik-topografi, muhandisi, geodezisti sifatida boshlagan.

1994-yildan 2005-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi

Geodeziya, kartografiya va davlat kadastri bosh boshqarmasi Samarqand aerogeodeziya 

korxonasi direktori lavozimida faoliyat olib borgan.

2005-2020-yillarda O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya

va davlat kadastri davlat qo‘mitasi raisining birinchi o‘rinbosari bo‘lib ishlagan.

2020-yildan boshlab Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining

o‘rinbosari sifatida faoliyat yuritib kelmoqda.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining o‘rinbosari - “Geoinnovatsiya markazi” davlat unitar korxonasi direktori

Abdullayev Abdushukur Xamidovich

  • “Geoinnovatsiya markazi” davlat unitar korxonasi faoliyatiga umumiy rahbarlik qiladi va korxona tomonidan prognoz ko‘rsatkichlariga erishishni so‘zsiz ta'minlash chora-tadbirlarini belgilaydi, shuningdek, bo‘linmalar rahbarlarining hisobotlarini muntazam eshitilishini ta'minlaydi va belgilangan ko‘rsatkichlarga erishishda sustkashliklarga yo‘l qo‘ygan mas'ullarga chora ko‘radi;
  • Agentlik faoliyatini takomillashtirish va rivojlantirish, shuningdek, zamonaviy axborot-kommunikasiya texnologiyalaridan foydalanishga doir takliflarni Agentlik direktorga kiritilishini ta'minlaydi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalarini, butlovchi va ehtiyot qismlarni ishlab chiqarishni tashkil etadi, ulardan foydalanishda eng zamonaviy texnologiyalar va xorijiy tajriba joriy etilishini ta'minlaydi, shuningdek, uning funksional va texnik imkoniyatlarini takomillashtirish bo‘yicha ilmiy-tadqiqot va tajriba-konstruktorlik ishlarini tashkil etadi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalari uchun konstruktiv elementlarni ishlab chiqarishni va dasturiy ta'minot yaratishni bosqichma-bosqich mahalliylashtirishni tashkil etadi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalarini boshqarish sohasida sinov operator mutaxassislarini tayyorlash tizimini yaratadi va sifat ko‘rsatkichlarni nazoratga oladi;
  • Operatori bo‘lmagan uchuvchisiz uchish qurilmalarini faqat Vazirlar Mahkamasining ruxsatnomasiga ega bo‘lgan davlat boshqaruvi organlariga, xo‘jalik birlashmalariga, iqtisodiyot tarmoqlaridagi boshqa tashkilotlarga operator bilan ijaraga berishni tashkil qiladi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalarini ta'mirlash va ularga texnik xizmatlar ko‘rsatilishi tashkil etilishini ta'minlaydi;
  • iqtisodiyot tarmoqlarida uchuvchisiz uchish qurilmalarini qo‘llash va ulardan foydalanishni metodik qo‘llab-quvvatlash choralarni ko‘radi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalarini ishlab chiqarishda va foydalanishda eng yangi texnologiyalarni, shuningdek, ilg‘or xorijiy tajribani joriy etadi;
  • Uchuvchisiz uchish qurilmalariga o‘rnatilgan aerofotokameralarning kalibrovka parametrlarini aniqlaydi va sifat jihatdan nazorat qiladi;
  • Geoaxborot tizimlari uchun yuqori presizion qurilmalar va butlovchi elementlarni ishlab chiqarilishini ta'minlaydi;
  • iqtisodiyot tarmoqlarida uchuvchisiz uchish qurilmalarini qo‘llash va ulardan foydalanish bo‘yicha metodik tavsiyalarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • Toshkent geodeziya va kartografiya kolleji faoliyatini samarali tashkil etishni nazorat qiladi;
  • Yoshlarni sohaga jalb qilish va ularni bilimini oshirib borish bo‘yicha bo‘yicha kompleks dasturlar va tadbirlarning ishlab chiqadi hamda bajarilish holatini tanqidiy va chuqur tahlil qilib Agentlik direktoriga takliflar kiritilishini ta'minlaydi;
  • Kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirishni tashkil etilishi va mazkur tizimni ilg‘or xorij tajribasi asosida takomillashtirilishini ta'minlaydi;
  • Kadrlar zaxirasini yaratish, ularni qayta tayyorlash va stajirovkadan o‘tishini ta'minlaydi;
  • “Geoinnovasiya markazi” davlat unitar korxonasi va Toshkent geodeziya va kartografiya kollejining faoliyatini nazorat qiladi va ularning ishini muvofiqlashtiradi;
  • Davlat soliq qo‘mitasi raisi va Agentlik direktorining topshiriqlarini bajaradi.

MAʼLUMOTNOMA

Abdullayev Abdushukur Xamidovich 1959-yilda Toshkent shahrida tug‘ilgan.

1981-yil Toshkent politexnika institutini muhandis-mexanik yo‘nalishini tamomlagan.

A.X.Abdullaev mehnat faoliyatini 1974-yil Toshkent shahar 38-sonli umumtaʼlim

maktabi laboranti sifatida ish boshlagan.

1981-yildan 1989-yilgacha Toshkent politexnika instituti “Sovutish mashinalari

va qurilmalari” kafedrasi assistenti, ilmiy xodimi lavozimida ishlagan.

1989-yildan 1992-yilgacha Toshkent politexnika instituti «Vlagometriya»

ilmiy-tadqiqot guruhi kichik ilmiy xodimi sifatida faoliyat olib borgan.

1992-yildan 1994-yilgacha Toshkent davlat texnika universiteti aspiranti bo‘lgan.

1994-yildan 2001-yilgacha Toshkent davlat texnika universiteti “Metrologiya

va o‘lchash texnikasi” kafedrasi katta o‘qituvchisi, dotsenti sifatida faoliyat yuritgan.

2001-yildan 2004-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus taʼlim

vazirligi boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari, boshqarma boshlig‘i lavozimida ishlagan.

2004-yildan 2005-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

bosh mutaxassisi bo‘lib ishlagan.

2005-yildan 2017-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

huzuridagi «O‘zarxiv» agentligi bosh direktori sifatida faoliyat yuritgan.

2017-yildan 2020-yilgacha O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari,

geodeziya, kartografiya va davlat kadastri davlat qo‘mitasi raisi lavozimida ishlagan.

2020-yilda O‘zbekiston Respublikasi Yer resurslari, geodeziya, kartografiya

va davlat kadastri davlat qo‘mitasi raisi o‘rinbosari - Geoinnovatsiya markazi direktori lavozimida ishlagan.

2020-yildan boshlab Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi

direktorining o‘rinbosari - Geoinnovatsiya markazi direktori sifatida faoliyat yuritib kelmoqda.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktori o‘rinbosari

Mirmaksudov Mirsaid Sadikovich

  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish sohasida yagona davlat siyosati amalga oshirilishini ta'minlaydi, davlat ro‘yxatidan o‘tkazishni tashkil etadi va nazorat qiladi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish sohasida yagona davlat siyosatining ustuvor rivojlanish yo‘nalishlarini ishlab chiqilishini tashkil etadi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish faoliyatini ilmiy-texnologik va metodik ta'minlashni tashkil etadi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazishni tashkil etadi va nazorat qiladi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarning yuzaga kelishi, o‘zgarishi, boshqa shaxsga o‘tishi, cheklanishi va bekor bo‘lishini nazarda tutuvchi qarorlar, auksion va tanlov bayonnomalari, notarial tasdiqlangan bitimlar hamda boshqa hujjatlarni O‘zbekiston Respublikasi Milliy geografik axborot tizimida davlat ro‘yxatidan o‘tkazishni tashkil etadi va nazorat qiladi; 
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazish sohasida normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqilishini va belgilangan tartibda tasdiqlanishini ta'minlaydi;
  • Ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarning yuzaga kelishi, boshqa shaxslarga o‘tishi, cheklanishi, bekor bo‘lishi va    ko‘chmas mulkka doir boshqa bitimlar to‘g‘risidagi yagona elektron ma'lumotlar bazasini tashkil qiladi;
  • Axborot-kommunikasiya texnologiyalarini joriy etish orqali ko‘chmas mulkka bo‘lgan huquqlarni davlat ro‘yxatidan o‘tkazishning shaffof va ommaga ochiq tizimi ishlashini tashkil qilinishi ta'minlaydi;
  • Kadastr va ko‘chmas mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish integrasion axborot tizimi rivojlantirilishini tashkil etadi;
  • Kadastr va ko‘chmas mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish integrasion axborot tizimi rivojlantirilishini tashkil etadi;
  • Kadastr muhandislari faoliyatini metodik qo‘llab-quvvatlash ishlarini tashkil qiladi;
  • Ko‘chmas mulk obyektlari manzillari yagona reestrini shakllantirilishi va qonunchilikda belgilangan tartibda yuritilishini tashkil qiladi;
  • Bino va inshootlarning kadastr qiymatini belgilash ishlarini tashkil etadi va metodik qo‘llab-quvvatlashni ta'minlagani holda nazoart qiladi;
  • Davlat yer kadastri, binolar va inshootlar davlat kadastri yuritilishini tashkil etadi va nazorat qiladi;
  • Yer uchastkalarining kadastr raqamlarini identifikasiyalash va hisobga olinishini ta'minlash maqsadida davlat yer    kadastrining elektron ma'lumotlar bazasini shakllantirilishi tashkillashtiradi;
  • Yerlarning tabiiy, xo‘jalik va huquqiy rejimi, toifalari, yer uchastkalarining o‘rni va o‘lchamlari, ularning yer egalari, yerdan foydalanuvchilar, ijarachilar va mulkdorlar o‘rtasidagi taqsimoti to‘g‘risidagi elektron ma'lumotlarni shakllantirilishini tashkil qiladi;
  • Yer fondi toifalarining yer turlari bo‘yicha Milliy hisobot Milliy geoaxborot tizimida yuritilishini tashkil etadi;
  • Yer fondi holatidagi o‘zgarishlarni o‘z vaqtida aniqlash ustidan kuzatishlar tizimini tashkil etadi va amalga oshirilishini nazorat qiladi;
  • Yer fondidagi salbiy jarayonlarni prognozlashtirish hamda ularning oldini olish va bartaraf etish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • Yer hisobotini, tuman (shahar) yer kadastri daftarini faqat Milliy geoaxborot tizimida yuritilishini tashkil qiladi;
  • Har bir yer egasi, yerdan foydalanuvchi, ijarachi va yer uchastkasi mulkdori bo‘yicha yer kadastri elektron ma'lumotlar bazasini shakllantirilishini tashkil qiladi;
  • Davlat yer kadastri, binolar va inshootlar davlat kadastrini yuritish sohasida normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish va tasdiqlanishini ta'minlaydi;
  • Axborot-kommunikasiya texnologiyalarini qo‘llagan holda jismoniy va yuridik shaxslarga tezkor va sifatli davlat xizmatlari ko‘rsatishni tashkil etadi;
  • Foydalanuvchilarni belgilangan tartibda kadastr axborotlari bilan ta'minlashni tashkil etadi;
  • Fazoviy ma'lumotlarning milliy infratuzilmasini yaratadi, rivojlantiradi va uning faoliyat ko‘rsatishini ta'minlaydi;
  • Milliy geografik axborot tizimini yaratilishini, rivojlantirilishini va yuritilishini tashkil qiladi.
  • Davlat kadastrlarini yuritishni takomillashtirishga qaratilgan yagona davlat siyosatini ishlab chiqadi va nazorat qiladi;
  • Davlat kadastrlarini yuritish sohasidagi davlat dasturlarini ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • Davlat kadastrlari yuritilishiga doir normativ-huquqiy hujjatlarni ishlab chiqish va belgilangan tartibda tasdiqlanishini tashkil qiladi;
  • Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy davlat hokimiyati organlarining davlat kadastrlarini yuritish sohasidagi faoliyatini muvofiqlashtiradi;
  • Davlat boshqaruv organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari, xo‘jalik birlashmalari va boshqa tashkilotlar tomonidan tegishli davlat kadastrlari ma'lumotlari Milliy geoaxborot tizimiga taqdim etib borilishi monitoringini olib borilishini ta'minlaydi;
  • Davlat kadastrlari yagona tizimini va hududlar davlat kadastrining samarali yuritilishini tashkil qiladi va nazorat qiladi;
  • Davlat kadastrlari yagona tizimiga kiritiladigan tarmoq kadastr axborotlarini yig‘ish, tahlil qilish, turkumlash, saqlash va yangilashni amalga oshirilishini tashkil qiladi;
  • Manfaatdor vazirliklar, idoralar va mahalliy davlat hokimiyati organlari bilan birgalikda o‘zaro elektron axborot almashuvini ta'minlaydi;
  • Davlat kadastrlari yagona tizimini Milliy geoaxborot tizimida shakllantirilishini tashkil qiladi;
  • Davlat boshqaruvi organlariga, mahalliy davlat hokimiyati organlariga, xo‘jalik birlashmalariga, yuridik va jismoniy shaxslarga axborot ta'minoti va fazoviy ma'lumotlarni, shu jumladan, davlat kadastrlari to‘g‘risidagi axborotni berish bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatishni tashkil etadi;
  • Geofazoviy ma'lumotlarni yaratish va ulardan foydalanish, davlat kadastrlarini yuritish sohasidagi faoliyatning ilmiy-texnologik va metodik ta'minotini tashkil etadi;
  • Davlat kadastrlari yagona tizimi, Milliy geografik axborot tizimini yaratish, yangilash va rivojlantirilishini tashkil etadi;
  • Mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish sohasiga oid xalqaro reyting va indekslarda O‘zbekiston Respublikasiga berilgan baholarni o‘rganadi va tahlil qiladi;
  • Mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish sohasiga oid xalqaro reyting va indekslarda O‘zbekiston Respublikasiga berilgan baholarga sabab bo‘lgan omillar va muammolarni kompleks o‘rganadi va ularni bartaraf etish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilishini tashkil qiladi;
  • Mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish sohasiga oid xalqaro reyting va indekslarni tuzuvchi xalqaro va xorijiy tashkilotlar bilan aloqalarni yo‘lga qo‘yadi va hamkorlik qiladi;
  • Agentlik markaziy apparatining Milliy geoaxborot tizimini muvofiqlashtirish va Davlat kadastrlari boshqarmasi, Davlat kadastrlarini yuritishda hududlar bilan ishlash boshqarmasi, IT-texnologiyalar va axborot xavfsizligi bo‘limlarining, shuningdek Davlat kadastrlari palatasi va “Komp'yuterlashtirish va geoaxborot texnologiyalarini joriy etish va rivojlantirish markazi” davlat unitar korxonasining faoliyatini nazorat qiladi va ularning ishini muvofiqlashtiradi;
  • “Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasini amalga oshirish bo‘yicha muvofiqlashtirish komissiyasi ishini tashkil etishda Strategiya, hududlar va tarmoqlarni raqamli transformasiya qilish dasturlari, “yo‘l xarita”larida nazarda tutilgan loyiha va chora-tadbirlarning amalga oshirilishi bo‘yicha material va tahliliy ma'lumotlar taqdim etilishini ta'minlaydi;
  • Davlat soliq qo‘mitasi raisi va Agentlik direktorining topshiriqlarini bajaradi.

MAʼLUMOTNOMA

Mirmaksudov Mirsaid Sadikovich 1985-yilda Farg‘ona viloyatida tug‘ilgan.

2005-yil Toshkent axborot texnologiyalari universitetini telekommunikatsiya

yo‘nalishini tamomlagan.

M.S.Mirmaksudov mehnat faoliyatini 2005-yil «O‘zbektelekom» Aksiyadorlik

kompaniyasi «Farg‘onatelekom» filiali Kompyuterlashtirish va hisoblash markazi

dasturchi-muhandisi sifatida boshlagan.

2006-2007-yillarda “ZAVA MOBILE” masʼuliyati cheklangan jamiyati dasturchisi;

2007-2011-yillarida “SOFT MEDIA INTERAKTIV” masʼuliyati cheklangan jamiyati

axborot texnologiyalar bo‘yicha menejeri, jamiyat direktorining texnik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari;

2011-2013-yillarda “Indorama Kokand Tekstil” qo‘shma korxonasi masʼuliyati

cheklangan jamiyati Axborot texnologiyalari bo‘yicha tizim administratori;

2014-2016-yillarda “UZINFOCOM Kompyuter va axborot texnologiyalarini rivojlantirish

va joriy etish markazi” davlat unitar korxonasi interaktiv davlat xizmatlarini ishlab chiqish

bo‘limi bosh mutaxassisi, bo‘lim boshlig‘i, Milliy axborot tizimini shakllantirish

va rivojlantirish departamenti qo‘llab-quvvatlash va ekspluatatsiya bo‘limi boshlig‘i;

2016-2018-yillarda “UZINFOCOM Kompyuter va axborot texnologiyalarini rivojlantirish

va joriy etish markazi” davlat unitar korxonasi O‘zbekiston Respublikasining Hukumat

portalini axborot bilan taʼminlash va rivojlantirish guruhi Axborot tizimlari va servislarini

ishlab chiqish sektori boshlig‘i;

2018-2019-yillarda “Davlat axborot tizimlarini yaratish va qo‘llab-quvvatlash

bo‘yicha yagona integrator UZINFOCOM” masʼuliyati cheklangan jamiyatida

O‘zbekiston Respublikasining Hukumat portalini axborot bilan taʼminlash

va rivojlantirish guruhi axborot tizimlari va servislarini ishlab chiqish sektori boshlig‘i,

2019-yilda O‘zbekiston Respublikasining Hukumat portalini axborot bilan taʼminlash

va rivojlantirish guruhi boshlig‘i lavozimlarida ishlagan.

2019-2020-yillarda “Davlat axborot tizimlarini yaratish va qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha

yagona integrator UZINFOCOM” masʼuliyati cheklangan jamiyatining bosh direktori o‘rinbosari lavozimida ishlagan.

2020-yildan boshlab Davlat soliq qo‘mitasi huzuridagi Kadastr agentligi direktorining

o‘rinbosari sifatida faoliyat yuritib kelmoqda.

 

M.S.Mirmaksudov “Soliq xizmatining I darajali maslahatchisi”